سوالات متداول

نحوه پیگیری محصولات خریداری شده به چه صورت است ؟

بعد از تکمیل فرآیند خرید برای شما کد رهگیری ارسال می‌شود که میتوانید با واردکردن این کد در سایت شرکت ملی پست  به نشانی " tracking.post.ir  " پیگیری کالای ارسالی خودتان بشوید.

بعد از چند روز کالای خریداری شده به دست مشتری می‌رسد ؟

با توجه به ادرس مقصد و انتخاب نوع ارسال (پیشتاز یا معمولی) ، حداقل  2 روز کاری و حداکثر 7 روز کاری طول می‌کشد

شرایط بازگشت کالا چه مواردی است ؟

بعد از تحویل کالا به مشتری، به مدت 7 روز مشتری فرصت دارد که کالا را تست کند و در صورت نارضایتی کالا را مرجوع کند و علت نارضایتی را اعلام کند و مجموعه ما موظف است تمامی هزینه های متحمل شده به مشتری را پرداخت میکند .

ضمانت های فروشگاه مبنی بر اصل بودن کالا چه چیزی است ؟
  • سعی شده به صورت مستقیم از خود کشاورز گرفته بشه، که هم در هزینه تمام شده زعفران کاهش پیدا بکند و هم با بهترین کیفیت به دست مشتری برسد
  • برای خرید هر نوع زعفران یک ضمانت نامه 7 روزه به شما میدیهم تا درصورت عدم رضایت زعفران را مرجوع کنید