سوالات متداول
نحوه پیگیری محصولات خریداری شده به چه صورت است ؟
بعد از تکمیل فرآیند خرید برای شما کد رهگیری ارسال میشود که میتوانید با واردکردن این کد در سایت شرکت ملی پست به نشانی " tracking.post.ir " پیگیری کالای ارسالی خودتان بشوید.
بعد از چند روز کالای خریداری شده به دست مشتری میرسد ؟
با توجه به ادرس مقصد و انتخاب نوع ارسال (پیشتاز یا معمولی) ، حداقل 2 روز کاری و حداکثر 7 روز کاری طول میکشد
شرایط بازگشت کالا چه مواردی است ؟
بعد از تحویل کالا به مشتری، به مدت 7 روز مشتری فرصت دارد که کالا را تست کند و در صورت نارضایتی کالا را مرجوع کند و علت نارضایتی را اعلام کند و مجموعه ما موظف است تمامی هزینه های متحمل شده به مشتری را پرداخت میکند .
ضمانت های فروشگاه مبنی بر اصل بودن کالا چه چیزی است ؟
- سعی شده به صورت مستقیم از خود کشاورز گرفته بشه، که هم در هزینه تمام شده زعفران کاهش پیدا بکند و هم با بهترین کیفیت به دست مشتری برسد
- برای خرید هر نوع زعفران یک ضمانت نامه 7 روزه به شما میدیهم تا درصورت عدم رضایت زعفران را مرجوع کنید